Корпоративтік мәдениет кодексі

Корпоративтік мәдениет кодексі

ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

  1. Осы кодекс «Орал «Мақсат» медициналық колледжі» ЖМ оқытушылары мен қызметкерлерінің корпоративтік мәдениеті мен мінез-құлқының негізгі ережелерін айқындайды.
  2. Колледж ұжымы өз миссиясын қалыптастырды: бәсекеге қабілетті, білікті мамандарды дайындауға бағытталған, жоғары азаматтық және адамгершілік қасиеттерге ие, табысты кәсіби қызметке қабілетті заманауи сапалы білім беруді қамтамасыз ету.
  3. Оқытушылар мен қызметкерлер колледж миссиясын бөліседі және оны жүзеге асыру үшін колледждің корпоративтік мәдениетін сапалы өзгерту қажет деп санайды, ол қызметкерлерге, оқытушылар мен студенттерге колледжде бар нормалар мен құндылықтар жүйесіне табысты бейімделуге, мінез-құлық стандарттарын және олардың орындалуына жауапкершілікті қалыптастыруға мүмкіндік береді.
  4. Корпоративтік мәдениет - бұл басқару технологиялары кешенін жүзеге асырудың құндылықты-нормативтік негізі, оның құрамына принциптер, құндылықтар, дәстүрлер, стандарттар (жұмыс, мінез-құлық, өзара іс-қимыл), фирмалық стиль, колледждің корпоративтік іс-шаралары кіреді. Оқытушылар мен қызметкерлер колледжді басқару стратегиясы мен тактикасына сенеді, қойылған мақсаттарды іске асыру үшін жауапкершілікті өзіне қабылдайды және колледж жетістіктеріне өздерінің қатыстылығын сезінеді.
  5. Осы Кодекс Қазақстан Республикасының заңнамасы, жалпы танылған адамгершілік және этикалық қағидалар мен нормалар, колледж Жарғысы және колледждің ішкі еңбек тәртібі Ережелері негізінде әзірленген.

КОЛЛЕДЖДІҢ ЖАЛПЫ КОРПОРАТИВТІК ПРИНЦИПТЕРІ

  1. Тұрақты даму және жетілдіру. Біз өзімізді адекватты бағалаймыз, мықты және әлсіз жақтарын анықтай аламыз. Біз өзгерістер мен инновацияларға ашықпыз, жетілдіру мен шығармашылық өсуге ұмтыламыз.
  2. Кәсіпқойлық. Біз құзыреттілікті жоғары бағалаймыз. Әркім өз тәжірибелері мен табыстарын бөлісе отырып, басқаларды жақсы біледі.
  3. Біз айтып, істеп жатқанымызға жауапкершілік. Бұл қағида "басқарудың ашықтығында" көрінеді. Басшы қызметкерлер үшін жұмысқа қатысты эталон болып табылады. Олар өз сөздері мен іс-әрекеттері үшін жауап береді, өз үлгісімен жұмысқа деген қарым-қатынас деңгейін анықтайды.
  4. Өзара қолдау. Біз командамен жұмыс істейміз. Біз бір отбасымыз. Біз бір-бірімізді құрметтейміз және қолдаймыз. Командада жұмыс істей білу колледж қызметкерлері үшін негізгі болып табылады.
  5. Оптимизм, оң көңіл-күй. Біз өзімізді соншалықты күшті сезінеміз, ол өз жылуын, басқаларға жағымды өмір сезімін бере алады.

ҚЫЗМЕТКЕРЛЕР АРАСЫНДАҒЫ ӨЗАРА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ЕРЕЖЕЛЕРІ

  1. Қызметкерлер арасындағы өзара қарым-қатынас өзара сыйластық қағидаттарында құрылады, басқа адамдардың ар-намысы мен қадір-қасиетіне нұқсан келтіруге, оларға моральдық немесе материалдық залал келтіруге, құқыққа қарсы әрекеттер жасауға жол берілмейді.
  2. Әр түрлі құрылымдық бөлімшелер қызметкерлерінің өзара қарым-қатынасының әртүрлі нысандары мадақталады: жұмыс мәселелерін бірлесіп талқылау және шешу, жобаларды орындау,бос уақыт іс-шараларын өткізу.
  3. Жұмыс процесінде туындайтын проблемаларды шешу кезінде колледж қызметкерлері бірінші кезекте әділдік, ізгілік қағидаттарын, осы Кодекстің ережелерін,қолданыстағы заңнаманы және азаматтық құқықтарды қорғайтын құжаттарда көрсетілген басқа да ережелерді басшылыққа алады.
  4. Қызметкерлер немесе бөлімшелер арасында жанжал туындаған жағдайда, жанжалды шешудегі басымдықтар колледж мүдделері, мораль және адамгершілік нормалары болып табылады.
  5. Колледжде тыйым салынған кез келген әдістері сілтемені қадір-қасиетін адамдар. Барлық қызметкерлер басшылыққа алатын негізгі қағидаттар іскерлік этикаға негізделген өзара құрмет,ұжым мүшелері арасындағы қарым-қатынаста әділдік пен адалдық.
  6. Қызметкер қызметтік міндеттерін орындауға кәсіби қарым-қатынас үлгісін көрсетеді, әдептілік үлгісі болып табылады,еңбек тәртібінің талаптарын сақтайды, колледждің іскерлік беделін құрметтейді.

КОЛЛЕДЖ БАСШЫЛЫҒЫ МЕН ҚЫЗМЕТКЕРЛЕР АРАСЫНДАҒЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС

  1. Колледж қызметкерлермен ұзақ мерзімді өзара іс-қимыл, өзара міндеттемелерді құрметтеу және нақты орындау қағидаттарында қарым-қатынас жасайды. Қызметкер мен жұмыс беруші ескеруге міндетті, өз қызметінің барлық аталған жағдайлар еңбек шартында белгіленеді.
  2. Басшылықтың және бағыныштылардың жұмыс мәселелері бойынша қарым-қатынас жасау кезінде кез келген тараптан қысым жасауға, сондай-ақ қолданыстағы заңнамаға, әділдік қағидаттарына және колледждің мүдделеріне сәйкес келмейтін шешімдерді әзірлеуге жол берілмейді. Бір лауазымдық деңгейдегі қызметкерлер арасында, егер бұл неғұрлым тиімді жұмысқа ықпал ететін болса, проблемаларды жұмыс тәртібімен шешуге жол беріледі. Басшылықты тартпай бір деңгейдегі қызметкерлердің ағымдағы мәселелерді шешуі құпталады (олардың құзыреті шегінде).
  3. Басшылық адами ресурстарды табысты қызметтің көзі ретінде қарастырады.Қызметкерлердің жеке мүдделері мен олардың құндылық басымдықтары ескеріледі, қызметкердің әлеуетін дамытуға, оның әлеуметтік кепілдіктерін қамтамасыз етуге көңіл бөлінеді.
  4. Колледждің барлық қызметкерлері мансаптық өсу саласында тең мүмкіндіктерге, сондай-ақ өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндігіне ие. Колледждегі мансаптың табыстылығына әсер ету факторлары барлығы үшін бірдей.
  5. Қызметкерлер колледждегі өзінің негізгі қызметін басқа ұйымдағы жұмыспен қатар атқара алады, егер бұл міндеттерді сапалы орындауға кедергі келтірмесе және колледж мүдделеріне зиян келтірмесе.
  6. Қызметкерлер колледжді дамытудың мақсаттары мен міндеттеріне және оның зияткерлік меншігінің басымдықтарын сақтай отырып, білім және зерттеу нәтижелерімен алмасуға ықпал етеді.
  7. Оқытушылар мен қызметкерлер колледждің мүдделеріне зиян келтіретін іс-әрекеттер жасамайды, олардың абыройы мен беделіне сүйенетін кез келген әрекеттердің жолын кеседі, ешқашан кез келген ақпаратты колледждің мүдделері мен іскерлік беделіне зиян келтірмейді.
  8. Қызметкерлер өз пікірін ашық айта алады және колледждің басшылық органдарына, олардың құрылымдық бөлімшелеріне оқу-тәрбие жұмысы және колледждің ішкі өмірін ұйымдастыру мәселелері бойынша өтініш және ұсыныстар жасай алады.

ОҚЫТУШЫЛАР МЕН СТУДЕНТТЕРДІҢ ТӘРТІП ЕРЕЖЕЛЕРІ

  1. Қызметкерлер мен студенттер кездесу кезінде адамның жасына немесе мәртебесіне қарамастан барлығымен міндетті түрде сау болады. Студенттер бірінші болып басшылармен, қызметкерлермен және барлық оқытушылармен сау. Егер кіру есіктерінде кезек пайда болса, студенттер оқытушыларды, ерлер - әйелдерді босатуы тиіс.
  2. Киімге қойылатын бірқатар талаптар міндетті болып табылады. Ғимаратқа кіргенде ерлер бас киімдерін шешіп алуы керек. Студенттерге сабаққа ұқыпты киініп, тарақпен келу ұсынылады. Оқу сабақтарына тек арнайы киімде - ақ халат пен медициналық бас киімде ғана қатысу керек. Сабақ кезінде колледжде қысқа шалбар немесе спорттық киімде болуға ТЫЙЫМ САЛЫНАДЫ. Колледжде хиджаб, сақал және қысқа шалбар киюге тыйым салынады.
  3. Тамақ ішуге арналған орындарда, бірақ аудиторияларда емес. Қоқысты үстелдерде қалдыруға, түюге және жұлуға, Сағыз қалдыруға болмайды.
  4. Әр түрлі іс-шараларда: жиналыстарда, салтанатты отырыстарда,іскерлік кездесулерде, концерттерде, мерекелерде сөз сөйлеушілерге құрметпен қарау, тыныштық пен тәртіпті сақтау қажет.
  5. Колледж аумағында және бөлмелерде темекі шегуге тыйым салынады.

ОҚЫТУШЫЛАР СТУДЕНТТЕРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН КЕЛЕСІ ПРИНЦИПТЕР НЕГІЗІНДЕ ҚҰРАСТЫРАДЫ:

- Студенттерге өз маңыздылығын сезінуге мүмкіндік беріңіз.

- Жақсы жұмысты белгілеңіз.

- Басқа студенттерге осы жұмыспен танысуға мүмкіндік беріңіз.

- Сіздің пікіріңізге қарама-қарсы болса да, студенттердің пікірін тыңдаңыз.

- Ихинициативті баспаңыз.

- Студенттің жеке қадір-қасиетін құрметтеңіз.

- Аты бойынша студентке хабарласыңыз

- Студенттердің мәселелері мен қамқорлығына қызығыңыз. Студентке бұйрық немесе өкіммен ықпал етуге тырыспаңыз. Тыныш сөйлесіп, оның мәселелерін білуге тырысыңыз.

- Емтихан немесе сынақ тапсыру үшін оқу бағдарламасының шеңберінен шығатын шамадан тыс жоғары талаптарды ұсынбаңыз.

- Барлық студенттерге бірдей әділ болыңыз.

- Олардың жұмысын жеке ықыласпен емес, нақты істерге сүйене отырып, объективті бағалаңыз.

- Оң мысал көрсетіңіз. Егер сіз өзіңіз жүрмесеңіз, студенттер сіздің ережелеріңізді ұстануға болады деп күтпеңіз.

 

ОҚЫТУШЫҒА ТЫЙЫМ САЛЫНАДЫ:

- оқу сабақтарында саяси және діни үгіт жүргізу;

- сабақта жүйке кернеуін жасау;

- студентке құрмет көрсетпеу, ауыстыру немесе керісінше болу, фамилиялыққа жол беру, студенттердің жеке қадір-қасиетін қорлау (былғайтын сөздерді пайдалану, студенттерге дөрекі айқайлау, студенттерге лақап ат беру, студенттердің сыртқы келбеті мен киімдері туралы ойық ескертулері, студенттердің жеке өмірін немесе олардың жеке кемшіліктерін олардың келісімінсіз көпшілік алдында талқылау);

- студенттермен өз әріптестерінің кәсіби және тұлғалық кемшіліктерін талқылау;

- оқу сабақтарында коммерциялық жарнама жүргізу;

- студентті оқу сабағынан шығару;

- студенттерге дәрістердегі емтихан және сынақ сұрақтарының көпшілігіне жауаптардың мазмұнын ашпауға немесе барлық студенттер үшін нақты қандай дерек көзінде алдын ала көрсетпеуге, дәрістерде ашылмаған емтихан сұрақтарының жауаптары бар. Егер мұндай оқу құралдары жоқ болса, ақпарат студенттерге электронды немесе басып шығарылған түрде қолжетімді болуы тиіс.;

- өзінің көңіл-күйін басшылыққа ала отырып, немесе бір студентке басқалардан алған әсерлерін ауыстыра отырып, емтихан немесе сынақ барысында бағалау өлшемдерін немесе қайта тапсыру шарттарын өзгерту. Әрбір бағалауды алу шарттары және қайта тапсыру мүмкіндіктері формальдандырылуға және алдын ала ескертілуге тиіс.

СТУДЕНТТЕР ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ КЕЛЕСІ ҚАҒИДАЛАРДЫ БАСШЫЛЫҚҚА АЛАДЫ:

- колледжде алкогольдік немесе есірткілік масаң күйде болуға ТЫЙЫМ САЛЫНАДЫ;

- кез келген формада: ауызша, жазбаша немесе физикалық (әдепсіз әзілдер, әдепсіз сөздер, қорлайтын әрекеттер, қол алауыздық және т.б.) әдепсіз,ар-ожданды мінез-құлық.

- оқытушылармен немесе қызметкерлермен қарым-қатынас жасау кезінде студенттер сұхбаттасушыға және жаргондық сөздерге қатысты фамилиялыққа жол бермеуі тиіс;

- құттықтау ретінде және Құрмет белгісі ретінде аудиторияға колледждің оқытушылары мен басшылары кірген кезде қою керек;

- студенттер аудиториялық қорға, зертханалық жабдықтарға,оқу әдебиетіне ұқыпты қарауға міндетті. Олардың бүлінуіне кінәлілер колледжден шығарғанға дейін моральдық, материалдық жауапкершілікке тартылады;

- студенттер сыпайы, әдепті және оқытушымен сәлемдесуі керек •

СЫРТҚЫ ҚҰРЫЛЫМДАРМЕН ЖӘНЕ БҰҚАРАЛЫҚ АҚПАРАТ ҚҰРАЛДАРЫМЕН ӨЗАРА ІС-ҚИМЫЛ ЕРЕЖЕСІ

Колледж өз қызметінде білім беру және медициналық мекемелермен, қоғамдық ұйымдармен, мемлекеттік және коммерциялық құрылымдармен ынтымақтасады. Сыртқы құрылымдармен өзара іс-қимыл кезінде колледж ашық және адал қарым-қатынасты жақтайды, іскерлік этиканың жоғары стандарттарын ұстанады.

Сыртқы құрылымдармен қарым-қатынаста колледж келесі қағидаттарды басшылыққа алады:

- өз міндеттемелерін орындау кезіндегі жауапкершілік және реттілік;

- этикалық ұстанымдарды ұстану;

- ұсынылған ақпараттың шынайылығы;

- ашықтық және ақпараттық ашықтық;

- келіспеушіліктер мен даулар туындаған жағдайда ымыраға келу.

Колледждің атынан сөз алған студенттер, қызметкерлер мен оқытушылар іскерлік тәртіп нормалары мен ережелерін сақтайды.

Колледж бұқаралық ақпарат құралдарымен ашық және адал қарым-қатынасты қолдайды, оларға өз қызметі туралы ақпарат береді.

Колледж оқытушылары, қызметкерлері және студенттері:

- колледж мүддесінде әрекет етеді, оның имиджін қолдайды, оның мүдделеріне зиян келтіретін іс-әрекеттер жасамайды;

- өзінің қызметтік міндеттерін орындау барысында алынған ақпаратты мақсатына сай емес пайдалануға жол берілмейді;

- дұрыс емес ақпаратты таратуға жол бермейді.

 

ЖАУАПКЕРШІЛІК

  1. Осы Кодекстің нормалары мен ережелерін бұзу колледж ұжымының қоғамдық пікірімен айыпталады. Аса маңызды бұзушылықтар болған жағдайда әкімшілік жазалау шаралары қолданылуы мүмкін.
  2. Кодекстің сақталуын бақылау және даулы жағдайларды шешу колледждің педагогикалық кеңесі мен студенттік кеңеспен жүзеге асырылады.